programmingadult

ساخت وبلاگ

با چنین طیف متنوعی از موضوعات که در دسته علوم کامپیوتر آموزش برنامه نویسی و فناوری اطلاعات قرار می‌گیرند، ما مطمئن شده‌ایم که دوره‌هایی را ارائه می‌کنیم که همه موارد ضروری را پوشش می‌دهند.

شما موضوعاتی مانند هوش مصنوعی و روباتیک، برنامه نویسی و برنامه نویسی و توسعه بازی را خواهید یافت. در هر یک از اینها، مجموعه ای از مناطق مطالعه برای انتخاب وجود دارد.

برای کسانی که علاقه مند به دوره های علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات مرتبط با تجارت هستند، دسته بندی فناوری کسب و کار و امنیت سایبری ما می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

ما طیف وسیعی از دوره های آموزش برنامه نویسی مقدماتی یا 101 دوره را برای افرادی که به این منطقه علاقه مند هستند، اما مهارت های موجود برای توسعه را ندارند، ارائه می دهیم. این دوره ها توسط متخصصان موضوعی ایجاد شده اند تا پایه ای قوی برای شما ایجاد کنند تا بتوانید بر روی آنها بسازید یا شروع به کاوش در پروژه های خود کنید.

مدارک IT و علوم کامپیوتر

علاوه بر دوره‌های کوتاه آنلاین ما، گزینه‌های دقیق‌تری را نیز برای مطالعه در دسترس خواهید داشت.

گزینه‌هایی مانند مدارک خرد می‌توانند دانش فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر شما را مطابق با صنایع نوظهور ارتقا دهند، جایی که مدارک تحصیلی اضافی می‌توانند تأثیر واقعی بر درآمد شما داشته باشند.

این مدارک خرد را می توان به عنوان یک گواهی مستقل یا به عنوان اعتبار برای یک مدرک استفاده کرد.

همچنین می توانید برنامه های تحصیلی کامل از دانشگاه های پیشرو آموزش برنامه نویسی را بیابید. اینها می توانند به شما کمک کنند تا دانش خود را در مورد یک زمینه خاص توسعه ایرانیان سایبر دهید، و می توانند به صورت پاره وقت یا تمام وقت استفاده شوند.

با افرادی که FutureLea را دوست دارند ملاقات کنیدجاناتان، که دوره فناوری "مقدمه ای بر امنیت سایبری" را در FutureLea گذراند

"دوره های FutureLea به من بینش می دهد و اشتهای من را برای موضوعات دیگر تحریک می کند... اگر FutureLea نبود هرگز به امنیت سایبری [به عنوان یک شغل] نگاه نمی کردم."

جاناتانیادگیرنده مقدمه ای بر امنیت سایبرینیکی، که دوره علم داده و کدنویسی "Lea to Code for Analysis Data" را در FutureLea گذراند.

"این دوره به من کمک کرد تا اشتیاق آموزش برنامه نویسی خود را به برنامه نویسی کشف کنم. استفاده از پایتون در مدرک تحصیلی من مورد نیاز نبود و برای شغلم نیز ضروری نبود. با این حال، به من کمک کرد تا کار فعلی خود را بهتر از همیشه انجام دهم و می دانم که این کار را برای من فراهم خواهد کرد. با یک پیشرفت بزرگ برای آینده من."

نیکییادگیرنده آموزش کدنویسی برای تجزیه و تحلیل داده هاآخرین داستان ها و توصیه های علوم IT و کامپیوتر ما را مرور کنید

با طیف وسیعی از آموزش های فناوری اطلاعات FutureLea در دنیای دیجیتال غرق شوید. کدنویسی یا گذراندن دوره های برنامه نویسی را با یک دانشگاه برتر یا سازمان فناوری پیشرو یاد بگیرید. دنیای داده های بزرگ و امنیت سایبری را کاوش کنید یا حرفه خود را با گذراندن دوره آنلاین علوم داده ارتقا دهید. در آخرین داستان ها و توصیه های شغلی ما بیشتر بیاموزید. پیش نیاز: جبر متوسط. مروری بر رشته علوم کامپیوتر با تاکید بر مهارت های تفکر انتقادی. استراتژی های حل مسئله، طراحی الگوریتم و انتزاع داده ها. مقدمه‌ای بر سخت‌افزار، محدودیت‌های نظری رایانه‌ها و مسائل ناشی از نقش رو به رشد رایانه‌ها در جامعه. GE. پایه A3.

واحد: 3دوره به طور معمول ارائه می شود: پاییز، بهارمنطقه جنرال الکتریک: A3CSCI 5. کامپیوتر و برنامه های کاربردی

مقدمه ای بر کامپیوتر: ابزارها، برنامه ها و گرافیک. مروری برنامه نویسی بر اجزای سیستم های کامپیوتری؛ بحث در مورد سیستم های نرم افزاری، پست الکترونیکی، تأثیر رایانه ها بر جامعه و آینده محاسبات. تجربه عملی گسترده با ابزارهای کاربردی و برنامه نویسی. محیط کامپیوتر (ویندوز). فقط درجه بندی CR/NC. (2 سخنرانی، 2 ساعت آزمایشگاهی)

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 244 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 18:15

در الگوهای برنامه‌نویسی کاربردی با RamdaJS، نویسنده  آموزش برنامه نویسی الگوهای آزمایش شده و واقعی را با شما به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کند کدهای قابل تکرار و تمیز بنویسید.

با این حال، قبل از گذراندن آنها، این دوره با مفاهیمی مانند توابع خالص، کارکردن، و سبک بدون نقطه پایه گذاری می کند. تعدادی از الگوهای رایجی که خواهید یافت، فانککتورها و لنزها هستند. همچنین یک پروژه کاملاً پرطرفدار وجود دارد که هدف آن فراتر رفتن دانش آموز از انجام تکه تکه ها و تمرینات کوتاه مدت به یک مثال واقعی در دنیای واقعی است.

این شرکتurse برای توسعه دهندگان جاوا اسکریپت متوسط ​​یا پیشرفته عالی است، جایی که شما یاد خواهید گرفت که علائم بارز FP مانند نقشه، فیلتر کردن، کاهش و شاید استفاده از چیزی مانند Lodash را برای آسان کردن زندگی خود بشناسید.

5. درک Flexbox: همه چیزهایی آموزش برنامه نویسی که باید بدانید

ویجت

مدل flexbox روشی کارآمد برای چیدمان، تراز و توزیع فضا بین عناصر داخل سند شما فراهم می‌کند، حتی زمانی که نمای و اندازه عناصر شما پویا یا ناشناخته است.

ما همیشه مجبور بودیم با شناورها، هک‌های نمایش میز و عواقبی که آنها به همراه داشتند مقابله کنیم. اگر مدتی است که CSS نوشته‌اید، احتمالاً می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

اکنون همه ما می توانیم آن ترفندهای هک CSS را کنار بگذاریم. دیگر نیازی به استفاده بی وقفه از شناورها، نمایشگرهای سلول جدولی نیست. وقت آن است که از یک نحو مدرن تمیزتر برای ایجاد طرح‌بندی‌های هوشمند استفاده کنید. به مدل CSS Flexbox خوش آمدید.

درک Flexbox: هر آموزش برنامه نویسی چیزی که باید بدانید تمام مفاهیم اساسی و پیشرفته ای را که برای متخصص شدن در مدل CSS Flexbox نیاز دارید را پوشش می دهد. در این فرآیند، طرح‌بندی یک برنامه موسیقی واکنش‌گرا را یاد خواهید گرفت که افزودنی عالی به مجموعه شماست. موضوعات مورد بحث در این دوره عبارتند از: ظروف و موارد فلکس، تراز خودکار حاشیه، طراحی واکنشگرا با Flexbox و موارد دیگر. فناوری اطلاعات ایرانیان سایبر و علوم کامپیوتر یکی از پرطرفدارترین موضوعات ما است که به فراگیران ما این فرصت را می دهد تا دانش خود را در زمینه برنامه نویسی، هوش مصنوعی و امنیت سایبری توسعه دهند.

این محبوبیت نشان دهنده اندازه و تعداد فرصت های شغلی افسر در صورت کسب تجربه و گواهینامه در این زمینه ها است. چه بخواهید یک مهارت موجود را ارتقا دهید یا یک مهارت جدید بیاموزید، انتخاب دوره های آنلاین IT و علوم کامپیوتر ما می تواند به شما کمک کند.

مطالعه IT و علوم کامپیوتر به صورت آنلاین

اگر اولین قدم های خود را در زمینه علوم IT و کامپیوتر برمی دارید، دوره های زیادی در دسترس هستند که می توانند موارد ضروری را به شما آموزش دهند. دوره هایی مانند مقدمه ای آموزش برنامه نویسی بر امنیت سایبری و برنامه نویسی 101 می تواند به شما کمک کند تا پایه های قوی ایجاد کنید و تصمیم بگیرید که آیا این بهترین مسیر شغلی برای شما است یا خیر.

به طور مشابه، اگر قبلاً در این صنعت تجربه دارید، دوره هایی را خواهید یافت که می توانند به پیشرفت مهارت های موجود شما کمک کنند.

اگر به دنبال پیشرفت در شغل خود یا تغییر نقش هستید، ما مجموعه‌ای از دوره‌ها را داریم که به شما کمک می‌کند تا زمینه‌های ارتقاء مهارت را شناسایی کنید و دانش ضروری را برای به دست آوردن آن ارتقا یا شغل جدید به دست آورید.

مطالعه آنلاین به شما انعطاف پذیری و آزادی را برای مطالعه در زمان و مکان مناسب ارائه می دهد. بسیاری از دوره‌های کوتاه‌تر به حدود ۲ تا ۶ ساعت مطالعه در هفته نیاز دارند، و این به شما بستگی دارد که چه زمانی آن زمان را صرف کنید.

لازم نیست نگران رفت و آمدهای طولانی به یک برنامه نویسی کلاس درس یا گذراندن زمان اضافی در خارج از خانه باشید، در حالی که مهارت ها و تجربه های بسیار مورد نیاز را به دست می آورید.

انتخاب رشته IT و علوم کامپیوتر

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 207 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 18:13

مشاهده کتاب.صفحات آموزش بازی ماینکرافت کتاب Placeholder Book

9. نقشه های MINECRAFT: راهنمای کاوشگر برای MINECRAFT

آیا برای یک ماجراجویی آماده هستید؟ دنیای اسرارآمیز Minecraft را از طریق نقشه های بسیار دقیق از هر بیوم کاوش کنید.

توسط یک کاوشگر در تلاش برای یافتن با ارزش ترین غارت Minecraft ایجاد شده است، یک نقشه برای هر بیوم Overworld و همچنین ابعاد وحشتناک Nether و End وجود دارد. Minecraft Maps یک  آموزش بازی ماینکرافت راهنمای تصویری با تصویری زیبا در نوع خود یک ابزار بقا است.

شما خواهید آموخت که کدام بیوم ها خانه خطرناک ترین اوباش هستند، کجا باید به دنبال بلوک های انحصاری بگردید، چگونه ساختارهای تولید شده به طور طبیعی و بهترین مکان ها را برای جستجوی غارت پیدا کنید. هنگامی که هر بیوم را کشف کردید، می توانید ساخت و ساز کنید - یک قصر یخی در بیوم دشت های یخی بسازید و یک دهکده کامل در تاج درخت بالای کف جنگل معلق باشد.

مشاهده کتاب.صفحات کتاب Placeholder Book.10. MINECRAFT سالانه 2020

2019 دهمین سالگرد Minecraft است. آموزش بازی ماینکرافت  سالانه رسمی Minecraft 2020 جشنی است برای اینکه Minecraft از سال 2009 تا چه حد پیشرفت کرده است، و انجمن شگفت انگیزی که کمک کرده است تا آن را به آنچه که امروز است تبدیل کند. در داخل، ایده‌های ساخت، چالش‌ها و بازی‌ها، و همچنین مصاحبه‌های اختصاصی با چند نفر از اعضای تیم Mojang و نگاهی گذرا به دفاتر شگفت‌انگیز آن‌ه ایرانیان سایبرا خواهید یافت.

 من دو بچه در خانه ام دارم که عاشق Minecraft هستند و می دانم که آنها تنها نیستند! من اغلب جستجو می‌کنم و یا از کتابخانه قرض می‌گیرم یا از آمازون (بسیاری از کتاب‌های Kindle که به صورت رایگان دریافت می‌کنم) کتاب‌های Minecraft را می‌خرم تا بچه‌هایم از آن لذت ببرند.

بیش از 5 کتاب Minecraft برای بچه های آموزش بازی ماینکرافت دوست داشتنی Minecraft شما از هشت سالگی شروع می شود

اگر بچه‌های دوستدار Minecraft شما چیزی شبیه به من باشند، هر چیزی Minecraft را خواهند بلعید! در حالی که بچه‌ها خوانندگانی مایل و توانا هستند، این مزیتی برای کسانی است که برای تشویق خوانندگان به کمک نیاز دارند. اگر آن‌ها عاشق Minecraft هستند، مجموعه‌ای از کتاب‌های Minecraft را به آنها عرضه کنید و احتمالاً با خواندن آنها به مسابقات می‌روند!

من فهرستی از برخی از کتاب های مورد علاقه ماین کرافت را برای به اشتراک گذاشتن با شما گردآوری کرده ام. از نحوه کمک در بازی ها گرفته تا رمان ها و راهنماهای غیر رسمی. اغلب می‌توانید رمان‌ها و کتاب‌های رسمی نکات و ترفندها را به صورت رایگان در آمازون در قالب کیندل پیدا کنید!

 این یک راه عالی برای پر کردن Kindle یا eReader برای فرزندانتان است. (نکته: اگر من را در فیس بوک دنبال کنید، من اغلب معاملات رایگان کتاب Minecraft را در آنجا پست می کنم.)

کتاب های Minecraft.1. کتابچه راهنمای رسمی Minecraft.کتابچه راهنمای رسمی Minecraft

4 کتاب راهنمای رسمی Minecraft وجود دارد. بچه های ما همه آنها را دارند و دوست دارند: Essential، Construction، Combat و Redstone. هر راهنما به کودک شما از طریق جنبه های بازی کمک می کند.

2. Minecraft برای Dummies.Minecraft برای Dummies

این یک کتابچه راهنمای رومیزی برای کودکان ما است بازی ماینکرافت . این یک مرجع سریع و آسان برای کمک به آنها در جهت یابی چیزها در بازی ایجاد می کند.

Minecraft For Dummies راهنمای کامل بازی در دنیای Minecraft است. با راهنمایی آسان از تیمی از کارشناسان Minecraft، با ساختن خلاقیت های شگفت انگیز با استفاده از بلوک های درون بازی و دستگاه های مکانیکی، مهارت های برنامه نویسی و مهندسی را توسعه خواهید داد.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش بازی ماینکرافت, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 19:12

کتاب جوک رسمی Minecraft مملو از جوک‌های آموزش بازی ماینکرافت خنده‌دار است که باعث می‌شود شما بخندید! برای هر Minecrafter، هر سنی که باشد، چیزی وجود دارد.

مشاهده کتاب.صفحات کتاب Placeholder Book 4. MINECRAFT بیایید بسازیم! سرزمین زامبی ها

آیا تا به حال خواسته اید که یک سرزمین کامل برای مبارزه با زامبی ها بسازید؟ این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه انجام می شود!

در داخل، ایده‌هایی برای ساختن همه چیز آموزش بازی ماینکرافت از یک میدان زامبی‌ها و یک قبرستان پر از زامبی گرفته تا یک شهر مرده و یک آزمایشگاه فوق سری که در آن زامبی‌ها ساخته و درمان می‌شوند، پیدا خواهید کرد.

فقط مراحل هر ساختنی را دنبال کنید و قبل از اینکه متوجه شوید، کل سرزمین زامبی ها را خواهید داشت تا با دوستان خود از آن لذت ببرید!

مشاهده کتاب.صفحات کتاب Placeholder Book 5. MINECRAFT بیایید بسازیم! ماجراجویی در پارک موضوعی

اگر تا به حال خواستید پارک موضوعی خود را در Minecraft بسازید، این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

پر از ایده های ساخت برای همه چیز، از یک چرخ فلک کلاسیک و یک عمارت خالی از سکنه گرفته تا تپه های رودخانه جنگلی هیجان انگیز و یک ترن هوایی با ابعاد متناوب وحشتناک، آموزش بازی ماینکرافت ساختن های گام به گام یک پارک موضوعی کامل را برای شما به ارمغان می آورد!

مشاهده کتاب.صفحات کتاب Placeholder Book 6. راهنمای MINECRAFT برای خلاق: یک کتاب رسمی ماینکرافت از MOJANG

دنیای Minecraft به قدری متنوع و بی حد و حصر است ایرانیان سایبر که فکر کردن درباره خلاقیت های باورنکردنی اغلب دلهره آور است و اصلاً ساختن آن مهم نیست.

راهنمای رسمی Minecraft برای Creative به شما تمام آنچه را که باید بدانید برای ایجاد بیلدهایی تأثیرگذارتر از آنچه که تصورش را می کردید، آموزش می دهد.با اطلاعات داخلی و نکات کارشناسان Mojang، این راهنمای قطعی برای ایجاد در Minecraft است.

مشاهده کتاب.صفحات آموزش بازی ماینکرافت کتاب Placeholder Book 7. MINECRAFT: INTO THE GAME (MINECRAFT WOODSWORD Chronicles #1)

چهار بازیکن ماهر Minecraft یک راز دارند - عینک واقعیت مجازی دست ساز معلم علوم آنها می تواند آنها را به بازی منتقل کند! اما اکنون دیگر یک بازی نیست و دختر جدید در مدرسه ممکن است تنها امید آنها برای بقا باشد.

اولین سری از رمان های رسمی جدید برای 7+

مشاهده کتاب.صفحات کتاب Placeholder Book 8. MINECRAFT: Night of the Bats (MINECRAFT WOODSWORD CHRONICLES #2)

دومین کتاب در Minecraft رسمیمجموعه داستانی برای خوانندگان بالای 7 سال مورگان، اش و دوستان برای یک ماجراجویی دیگر بازگشته اند.

Woodsword Middle مورد هجوم خفاش ها قرار گرفته و هرج و مرج و بی نظمی را به کلاس درس خانم مینروا وارد کرده است.

دوستان به کاوش در دنیای واقعیت بازی ماینکرافت مجازی Doc Culpepper در Minecraft ادامه می‌دهند و از امنیت قلعه خود عبور می‌کنند. وقتی آنها به دهکده ای می رسند که هر شب توسط گروهی متخاصم وحشت زده می شود، می دانند که باید کمک کنند. اما آیا بچه ها می خواهند چگونه جلوی اوباش را بگیرند و روستاییان را نجات دهند؟ و چرا کلاس درس خانم مینروا پر از خفاش است؟

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش بازی ماینکرافت, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 19:10

زبان اصلی برنامه نویسی اندروید جاوا است، آموزش اپ اینونتور اما در عین حال تاکید می شود که اندروید به طور انحصاری از این کامپوننت استفاده می کند و در عوض خود را از کل ساختار جاوا محروم می کند.

با وارد کردن یک تجزیه و تحلیل عمیق تر، اندروید از آنچه به عنوان JVM تعریف می شود، که جزء پلتفرم جاوا است، که قادر به اجرای برنامه های ترجمه شده به بایت کد، در پایان اولین مرحله کامپایل است، بهره برداری نمی کند، بلکه برعکس، ، از نوعی ماشین مجازی استفاده می کند که به طور ویژه برای محیط موبایل توسعه یافته و بهینه شده است.

بنابراین، به طور کلی، اندروید از فاز ترجمه بایت کد ارائه شده توسط جاوا استفاده نمی کند، بلکه از ابزار کامپایل خاص خود استفاده می کند. مزیت قطعی گوگل در استفاده از جاوا برای توسعه اپلیکیشن های اندروید در نهایت ارائه تعداد قابل توجهی از ابزارهای حیاتی است که در غیر این صورت، اگر در بازه زمانی طولانی آموزش اپ اینونتور تر و با موارد بیشتری نباشد، امکان بررسی آن ها وجود نخواهد داشت. فرآیندهای پیچیده .

 . جاوا در واقع نشان دهنده بهترین زبان برنامه نویسی است که از طریق آن می توان برنامه هایی با ماهیت پیچیده و مفید برای انجام وظایف مختلف ایجاد کرد که هر روز در مسیر هر برنامه نویسی قرار می گیرد. زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارند که به محیط های توسعه متفاوتی اشاره می کنند.

 اگر به طور خاص به برنامه نویسی برای اندروید علاقه مند هستیم، بهتر است از جاوا و XML بدانیم. اینها زبان‌هایی هستند که بیشتر در توسعه برنامه‌های اختصاصی دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید استفاده می‌شوند و تصادفی نیست که بیشتر دوره‌های آموزشی اندروید بر روی جاوا تمرکز می‌کنند.

گوگل همچنین استفاده از این زبان ها را آموزش اپ اینونتور توصیه می کند، بنابراین برای بسیاری از ما انتخاب منصفانه ای است. اما بیایید به طور خاص ببینیم ویژگی های اصلی آنها چیست.

زبان جاوا

می توان آن را یکی از مهم ترین زبان های برنامه نویسی ایرانیان سایبر کامپیوتر دانست. به لطف ویژگی های آن، پس از ایجاد برنامه می توان آن را بر روی هر پلتفرمی اجرا کرد. استفاده از جاوا بسیار سودمند است، زیرا گوگل از طریق اندروید استودیو ابزارهای زیادی را ارائه می دهد که می تواند برای ما مفید باشد.

در میان چیزهای دیگر، یادگیری این زبان برنامه نویسی اصلاً دشوار نیست، زیرا به نظر می رسد بسیار ساده است. با دانستن دستورالعمل‌های اصلی، می‌توانیم برنامه‌هایی ایجاد کنیم که در مدیریت عملکردهای مختلف بسیار راحت هستند.

زبان برنامه نویسی XML

زبان برنامه نویسی XML برای برنامه های اندروید به عنوان زبانی است که بر برچسب ها متکی است. شما می توانید بسیاری از ابزارهای مفید برای این زبان را در اندروید استودیو نیز بیابید. آموزش اپ اینونتور ویژگی آن در این واقعیت است که محصولات توسعه یافته با XML را می توان هم توسط رایانه و هم توسط افراد خواند. XML به ویژه برای ایجاد و سازماندهی صفحه برنامه بسیار مفید است.

آموزش برنامه نویسی برای اندروید با اندروید استودیو

برای توسعه اپلیکیشن اندروید، اولین قدم نصب محیط توسعه است. همچنین باید آن را به درستی پیکربندی کنیم و سپس اقدام به ایجاد پروژه کنیم. بیایید با اجرای Android Studio شروع کنیم و منتظر بمانیم تا پیکربندی اولیه بارگیری شود.

در این مرحله ما یک پنجره خواهیم داشت که در آن چندین احتمال وجود دارد. باید گزینه "شروع پروژه جدید اندروید استودیو" را انتخاب کنیم. سپس فیلدی ظاهر می شود که نام اپلیکیشن، دامنه و پوشه ای که پروژه در آن ذخیره می شود را وارد کنید.

ما همچنین گزینه‌های مختلفی برای انتخاب طرحی داریم که از بین آن‌هایی که به‌ویژه بر اساس طراحی متریال، مناسب‌تر هستند، انتخاب کنیم. سیستم شروع به آماده سازی آموزش  اینونتور تمام فایل های مورد نیاز ما می کند و ما را به ویرایشگر کد برنامه برمی گرداند. فایل های XML که با طراحی برنامه مطابقت دارند در مقادیر و پوشه های XML یافت می شوند، در حالی که فایل های جاوا در پوشه جاوا موجود هستند.

چگونه بدون استفاده از جاوا توسعه دهیم

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش اپ اینونتور, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 20:47

با این حال، مکان های بیشتری وجود دارد که آموزش اپ اینونتور می توانیم کاتلین را یاد بگیریم. علاوه بر دوره های سنتی، وب سایت ها و وبلاگ های متعددی با هدف یادگیری بیشتر در مورد این زبان ایجاد می شود.

جاوا در مقابل کاتلین اندروید

از اینجا می توانیم استنباط کنیم که استفاده از Kotlin در اصل به معنای تلاش اضافی برای شما خواهد بود. اما هنگامی که با زبان جدید سازگار شدید، می توانید به امکانات جدید دسترسی داشته باشید. و جامعه او بیشتر و بیشتر در حال رشد است، کهاین بدان معنی است که اطلاعات به طور فزاینده ای در دسترس است.

پس کدام بهترین است؟ جاوا در آموزش اپ اینونتور مقابل کاتلین

واقعیت این است که کاتلین زبانی است که هر روز بهتر می شود. و در مورد مسائلی مانند امنیت، نحو، سازگاری و برنامه نویسی کاربردی، بسیار بهتر از جاوا کار می کند. همچنین کمی سریعتر است، بنابراین ایجاد یک پروژه زمان بسیار کمتری می برد.

برنامه نویسی برنامه های اندروید کاتلین یا جاوا

تنها مشکل کاتلین نیاز به یادگیری یک زبان جدید است. اکثریت قریب به اتفاق برنامه نویسان جاوا را کاملاً صحبت می کنند. و عادت کردن به ایده یادگیری از ابتدا برای ایجاد برنامه های ما به زبان دیگر می تواند بسیار ترسناک باشد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که هر دو  آموزش اپ اینونتور زبان مبنای مشابهی دارند. بنابراین، در صورتی که قبلاً از جاوا استفاده می‌کردید، منحنی یادگیری با شروع کار با Kotlin بسیار سریع‌تر خواهد بود. و هنگامی که به زبان جدید عادت کردید، احتمالاً می توانید به این زبان بپیوندید که بسیار بهتر از زبان قبلی است.

البته در تنظیمات برگزیده هنگام برنامه نویسی چیزی تعریف نشده است. و توسعه دهندگانی وجود خواهند داشت که هنوز ترجیح می دهند در جاوا کار کنند. بنابراین، بهترین کار این است که سعی کنید یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

اکنون که با کاتلین در مقابل جاوا مواجه شده ایم، می توانید ایرانیان سایبر نظر خود را در مورد این زبان های برنامه نویسی به ما بگویید. زبان برنامه نویسی برنامه های اندروید.

و می توانید نظر خود را در زیر بنویسید. پیاده سازی رایانه مدرن بر اساس کدهای نوشتاری خاصی است که تقریباً ساختار هر دستگاه یا نرم افزار موجود را تنظیم می کند. در میان ساده‌ترین، کارآمدترین و در عین حال کامل‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی که در مقیاس جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مطمئناً جاوا را در اولین قدم از تریبون می‌بینیم.

اساساً وقتی به جاوا اشاره می کنیم، به یک زبان دیجیتالی خاص با سطح درخشندگی باورنکردنی اشاره می کنیم که در عین حال امکان تحقق یک مفهوم با کارایی بالا را فراهم می کند. جاوا که در ابتدا برای پشتیبانی از هر نوع برنامه نوشتاری توسعه یافته بود، با گذشت زمان هرگز انتظارات بسیار آموزش اپ اینونتور بالای پیرامون خود را نادیده نگرفت و همیشه به روشی مثال زدنی توانسته است پلت فرم اجرایی مستقل خود را حفظ کند.

 به طور خاص، می توان با اطمینان بیان کرد که یک برنامه جاوا قادر است تمام عملکردهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، بدون نیاز به تغییرات بیشتر یا لزوماً نیاز به متوسل شدن به مراحل اضافی غیر ضروری و طاقت فرسا. لطفاً توجه داشته باشید که همه این فرآیندها بدون توجه به سیستم عامل و بنابراین معماری پردازنده مورد استفاده انجام می شود.

معرفی جاوا به دنیای اندروید

به لطف انعطاف‌پذیری فنی مشخص و همچنین توانایی آن برای انطباق با هر سیستم رایانه‌ای، جاوا به عنوان بهترین زبان برنامه‌نویسی شناخته شده است که می‌تواند در سیستم‌های مختلف اندروید، حتی توسط خود گوگل، گنجانده شود.

دلیل این انتخاب بسیار مهم به این واقعیت مربوط می شود که سیستم عامل جاوا، همانطور که قبلاً ذکر شد، به منظور تضمین اجرای عملکردها در تمام پلتفرم های دیجیتال مختلف، آموزش اینونتور بدون استثناء برنامه های بعدی، متولد و توسعه یافته است. ساختار نرم افزار یکی دیگر از عناصر تصمیم گیری، که می تواند گوگل را به سمت انتخاب جاوا سوق دهد، سپس به تعداد برنامه نویسان متخصص در این زبان کامپیوتری نوع C ++ مربوط می شود که به عنوان یک کد آسان برای درک، به ویژه با توجه به همه افراد مبتدی در برنامه نویسی، در نظر گرفته می شود.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش اپ اینونتور, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 20:45

از طریق بازی‌های تعاملی Kodable با پروژه اپ اینونتور داستان‌های جذاب، بچه‌ها می‌توانند اسکریپت‌های اجرایی را کشف کنند، شخصیت‌های شخصی‌سازی شده ایجاد کنند و سطوح خود را بسازند. آنها همچنین فرصتی خواهند داشت که مهارت‌های تفکر انتقادی خود را در حین انجام چالش‌های مختلف در این برنامه افزایش دهند.

بازیکنان با استفاده از سیستم کدگذاری بلوک کشیدن و رها کردن شروع می کنند و در نهایت به سمت کدنویسی معمولی و مبتنی بر متن با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند جاوا اسکریپت می روند. با پیشرفت بیشتر، حتی می توانند برنامه نویسی شی گرا را یاد بگیرند.

به علاوه، معلمان نیز پروژه اپ اینونتور می توانند از کدبل استفاده کنند! اگر معلم/معلم هستید، از طریق اپلیکیشن به مجموعه کاملی از ابزارها و سیستم های انحصاری Kodable دسترسی دارید. اینها برای ایجاد دوره ها، مدیریت حساب های کلاس درس و به اشتراک گذاری پروژه های برنامه نویسی با دانش آموزان ثبت نام شده بسیار مفید هستند.

هاپسکاچ

کد نویسی به اندازه بیت در دستگاه iOS شما. این عنوان فرعی منحصربه‌فرد – و مطمئناً جلب توجه‌کننده – هاپسکاچ است و مطمئناً با روایت سریع، عجیب و غریب و معمولی آن‌ها همخوانی دارد.

یکی از برنامه‌ها (و وب‌سایت‌های) رنگارنگ‌تر که ما از بررسی این لیست لذت برده‌ایم، Hopscotch کاربران را تشویق می‌کند تا از طریق برنامه برنامه‌نویسی بچه‌ها، تخیل خود را گسترش پروژه اپ اینونتور دهند. Hopscotch Canvas (که اساساً ویرایشگر کد برنامه است) که به طور خاص برای سنین 10 تا 16 سال طراحی شده است، کاربران را تشویق می کند تا شخصیت خود را بیان کنند، آزمایش کنند تا یاد بگیرند و در نهایت تجربه کنند که چگونه نرم افزار در یک محیط بسیار بصری ساخته می شود.

این برنامه از برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک ایرانیان سایبر همراه با شخصیت های سرگرم کننده و رنگارنگ برای یک تجربه برنامه نویسی واقعاً جذاب استفاده می کند. بچه ها می توانند از Canvas Hopscotch برای ساخت بازی ها، انیمیشن ها، وب سایت های کوچک و پروژه های هنری تعاملی استفاده کنند.

گزینه پولی Hopscotch به بچه ها ابزارهای پیشرفته تری می دهد که پروژه های بالقوه بیشتری را باز می کند، مانند ایجاد بازی های واقعیت افزوده پروژه اپ اینونتور (واقعیت افزوده) (فکر کنید Pokemon Go!).

LightBot

LightBot که برای هر دو دستگاه اپل و اندروید در دسترس است، یک پلتفرم فوق العاده است که یادگیری در حال حرکت را تشویق می کند. این برنامه کدنویسی کم هزینه به طور یکپارچه گیم پلی منحصر به فرد را با تصاویری روشن و مناسب برای کودکان ترکیب می کند تا کد واقعی را آموزش دهد. مفاهیم توالی، بارگذاری بیش از حد، حلقه های بازگشتی، شرطی ها ... فرزند شما حتی متوجه نمی شود که در حال یادگیری اصطلاحات تخصصی و برنامه نویسی نحوی و مبتنی بر متن است. LightBot فقط سرگرم کننده است!

اگر کودک شما عاشق حل مشکلات و معماها است، این برنامه را دوست خواهد داشت.SoloLea: کدنویسی را یاد بگیرید

برنامه‌ای که قطعاً مخاطبان مسن‌تر را هدف قرار می‌دهد (می‌توانیم بگوییم شاید ۱۰ نفر به بالا)، SoloLea دارای بزرگترین مجموعه دوره‌های برنامه‌نویسی رایگان جهان برای برنامه‌نویس‌های مبتدی تا آگاه است.

از طریق برنامه های برنامه نویسی برنامه، کاربران می توانند در صورت تمایل، یادگیری Python، C++، Java، JavaScript، jQuery یا هر پنج زبان برنامه نویسی را انتخاب کنند.  اپ اینونتور آنها می توانند مفاهیم جدید را بیاموزند، دانش موجود را تقویت کنند یا از آخرین روندهای کدنویسی مطلع شوند.

کاربران می توانند تجربه یادگیری خود را با انتخاب و دریافت محتوا بر اساس ترجیحات، پیشرفت و زمینه های مورد علاقه خود شخصی سازی کنند. آنها همچنین می توانند با جامعه عظیم کدنویسان SoloLea تعامل داشته باشند. برنامه نویسان همکار که از ارائه پشتیبانی، ارزیابی و کمک از راه دور خوشحال هستند.

با بیش از 15000 سوال و 2000 آزمون مختلف، هیچ برنامه ای بهتر از SoloLea برای یادگیری تکمیلی خودگام وجود ندارد.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : پروژه اپ اینونتور, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 199 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 21:18

تمام سطوح مهارت طراحی شده است پروژه اپ اینونتور . با مقدمه ای گذرا بر علوم پایه کامپیوتر شروع می شودnce و سپس دروس پیشرفته تر را پوشش می دهد: اصول علوم کامپیوتر AP، علوم کامپیوتر AP در جاوا، برنامه نویسی با جاوا اسکریپت، و موارد دیگر.

برنامه نویسان سطح مبتدی می توانند قبل از رفتن به ماژول های پیشرفته، پایه های CS را از طریق پروژه های عملی یاد بگیرند و به کار گیرند.

جزیره جعبه

این ماجراجویی پروژه اپ اینونتور برنامه‌نویسی سرگرم‌کننده و برنده جایزه برای بچه‌ها در ابتدا یک انحصاری iOS بود. خوشبختانه، اکنون در فروشگاه Google Play برای کاربران اندروید در دسترس است.

باکس آیلند که در Adweek، Mashable، TechCrunch و The Guardian به نمایش گذاشته شده است، یک برنامه فوق العاده طراحی شده برای کودکان است. این یک بازی موبایل سرگرم‌کننده، رنگارنگ و به سبک بقا است که دارای شخصیت‌های دوستانه، مکان‌های دقیق و داستانی جالب است که مطمئناً بچه‌ها آن را دوست خواهند داشت!

بازیکنان می توانند بیش از 100 سطح با طراحی زیبا را به همراه پروژه اپ اینونتور شخصیت قهرمان (جعبه ای حباب دار و آبی روشن) کاوش کنند. در طول مسیر، اصول کدنویسی مانند دنباله‌ها، حلقه‌ها و شرطی‌ها به آنها آموزش داده می‌شود. با تکمیل هر سطح، داستان اصلی و دانش برنامه نویسی خود را بیشتر می کنند.

Box Island به دلیل خط داستانی زیبا، شخصیت‌های عجیب و غریب، گرافیک با کیفیت بالا و دنیای فوق‌العاده همه‌جانبه، از برنامه‌های دیگر برنامه‌نویسی برای کودکان متمایز است.

زمین های بازی سوئیفت

Swift Playgrounds که فقط برای کاربران iPad در دسترس ایرانیان سایبر است، یک برنامه رایگان است که با استفاده از پازل های جذاب، تعاملی و گرافیک خیره کننده، برنامه نویسی را به بچه ها آموزش می دهد. دقیقاً مانند CodeCombat، این برنامه از عناصر فانتزی، شخصیت‌های اصلی و تعداد پروژه اپ اینونتور زیادی سطوح مبتنی بر داستان برای باز کردن و کاوش استفاده می‌کند. بسیار آموزشی و از نظر بصری جذاب، ما به شدت این برنامه را برای کودکان خردسالی که سفر برنامه نویسی خود را شروع می کنند توصیه می کنیم.

بار-ربات

Cargo-Bot این افتخار متمایز را دارد که اولین بازی است که به طور کامل بر روی iPad با استفاده از Codea برنامه ریزی شده است - یک ویرایشگر کد iOS Lua.

یک بازی پازل زیبا و رنگارنگ با 30 سطح گرافیک سرگرم کننده و اهداف نسبتاً چالش برانگیز، این برنامه مفاهیم اولیه برنامه نویسی را با استفاده از یک سیستم کدگذاری بلوک بکشید و رها کنید - در قالب یک جعبه ابزار مفید. بازیکنان می‌توانند بلوک‌های مختلف (مانند بلوک‌های جهت یا بلوک‌های پروگ) را از جعبه ابزار به ویرایشگر بکشند تا نتیجه مورد نظر را محقق کنند.

مانند Box Island، با پیشرفت در بازی با اصول کدنویسی جدید آشنا می شوید. در واقع یک خط داستانی کلی برای برنامه وجود ندارد، اما با پیشروی پازل ها به طور قابل توجهی سخت تر می شوند. برای بچه هایی که عاشق چالش هستند، این باید انگیزه زیادی داشته باشد!

کد پذیر

Edutopia Kodable را به عنوان "روشی عالی برای معرفی اپ اینونتور مفاهیم برنامه نویسی" توصیف می کند، در حالی که نیویورک تایمز آن را به عنوان یکی از "بهترین اسباب بازی هایی که به بچه ها نحوه کدنویسی را آموزش می دهد" فهرست می کند. یک برنامه سرگرم کننده و برنده جایزه که از برنامه درسی کامل K-5 (بهترین برای کودکان 4 تا 19 ساله) استفاده می کند، شهرت Kodable عملاً بی نظیر است. بیش از 50 درصد از مدارس ابتدایی ایالات متحده به محتوای آن و توانایی آن در آموزش کدنویسی به کودکان اعتماد دارند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : پروژه اپ اینونتور, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 183 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 21:15

تعداد زیادی برنامه درسی برای انتخاب اپ اینونتور برنامه‌ها وجود دارد که برخی از بهترین مدل‌های شناخته شده عبارتند از: برنامه درسی خلاق، برنامه درسی HighScope و ابزارهای ذهن. برنامه ها عمداً برنامه درسی را به کار می گیرند که با توسعه حرفه ای، مربیگری و منابع کافی پشتیبانی می شود.55 برنامه ها باید برنامه درسی را اتخاذ کنند که به بهترین وجه با فلسفه برنامه آنها مطابقت داشته باشد و اطمینان حاصل کنند

 که معلمان از توسعه حرفه ای و حمایت مداوم برخوردار می شوند تا برنامه درسی را به اندازه کافی در عمل خود بگنجانند. همچنین مهم است که یک برنامه درسی برای همه گروه های سنی و نه فقط برای کودکان پیش دبستانی اتخاذ شود. نوزادان و کودکان نوپا به یک برنامه درسی نیاز دارند که  اپ اینونتور بر نیاز آنها به کاوش و کشف دنیای اطرافشان متمرکز باشد، که توسط مراقبین حمایت کننده و پاسخگو هدایت می شود.

مؤلفه های یک برنامه درسی مؤثر

مرکز ملی آموزش و یادگیری با کیفیت 13 مؤلفه را شناسایی کرده است که باید در یک برنامه درسی مؤثر وجود داشته باشد:57

مبتنی بر اصول رشد کودک مبتنی بر شواهد اثراتی را بر نتایج کودک نشان می دهد جامع در سراسر حوزه های یادگیری عمق برای هر حوزه یادگیری تحت پوشش اهداف یادگیری خاص فعالیت های یادگیری به خوبی طراحی شده است  تدریس پاسخگو پشتیبانی از آموزش فردی از اپ اینونتور نظر فرهنگی و زبانی پاسخگو است ارزیابی های در حال انجام فرصت های توسعه حرفه ای مواد مشارکت خانواده

4. فعالیت های مشارکت خانواده جامع

یک برنامه با کیفیت بالا تشخیص می دهد که خانواده ها برای موفقیت تحصیلی کودکان ضروری هستند و سیاست هایی برای مشارکت خانواده ها در یادگیری کودکان در نظر گرفته است. برنامه‌ها باید استراتژی‌های مشارکت خانواده را ایجاد کنند که خانواده‌ها را تشویق کند تا در یادگیری فرزندشان ایرانیان سایبر مشارکت کنند و ارتباطات دو طرفه را ارتقا دهند، و والدین را قادر می‌سازد تا نقاط قوت و استعدادهای منحصربه‌فرد فرزندشان را با معلمان در میان اپ اینونتور بگذارند.

افزایش تنوع جمعیت کودک و نیازهای خاصی که در نتیجه ایجاد می شود. تعامل با خانواده‌ها به روشی فراگیر و متقابل می‌تواند به ارائه‌دهندگان کمک کند فرهنگ و ارزش‌های خانواده را درک کنند، که می‌تواند به توسعه تجارب یادگیری پاسخگوی فرهنگی کمک کند.

مشارکت خانواده اغلب شامل ارائه بازخورد در مورد پیشرفت کودکان و بحث در مورد اینکه چگونه والدین می توانند فعالیت های یادگیری را در خانه حفظ کنند، می شود. ارتباطات روزانه بین معلمان و خانواده ها، به عنوان مثال از طریق برگه های گزارش روزانه و ایمیل. خبرنامه های ماهانه؛ رویدادهای والدین در کلاس؛ شب های باز خانوادگی؛ و رویدادهای دیگر با هدف ایجاد جامعه ای که شامل کودکان، خانواده ها، معلمان و رهبران برنامه است.

 فعالیت‌های مشارکت خانوادگی با کیفیت می‌تواند به ایجاد روابط مثبت و اعتماد بین معلمان و خانواده‌ها کمک کند، که می‌تواند به رفع هر گونه نگرانی - مانند مشکلات رفتاری یا تأخیرهای رشدی - کمک کند و قبل از اینکه مسائل مهم شوند و بر یادگیری کودکان تأثیر بگذارند، واکنش را بهتر هماهنگ کنند.

5. سیستم بهبود مستمر کیفیت چند سطحی

دستیابی به کیفیت بالا در یک برنامه دوران کودکی یک نقطه عطف یک بار نیست. برنامه‌ها باید دائماً سیاست‌ها و رویه‌ها را نظارت، بازتاب و بازنگری کنند تا از حفظ کیفیت اطمینان حاصل کنند. علاوه بر اندازه‌گیری پیشرفت رشد کودکان، مهم است که ساختارهایی برای ارزیابی برنامه کلی، کلاس‌های  اپ اینونتور درس فردی و کارکنان، با استفاده از داده‌ها برای اطلاع از پیشرفت‌های مثبت و پیشگیرانه وجود داشته باشد.

با توجه به اینکه داده‌ها نشان می‌دهند که بسیاری از برنامه‌ها در حال حاضر با کیفیت بالا کار نمی‌کنند، بسیار مهم است که پشتیبانی‌های بهبود کیفیت برای کمک به افزایش و سپس حفظ کیفیت در دسترس باشد. مربیگری، جوامع عملی، و شبکه‌های غیررسمی پشتیبانی – و می‌توان از طریق ارائه‌دهندگان کمک‌های فنی دولتی یا ملی یا شبکه‌های محلی به آن دسترسی داشت. در بسیاری از QRIS، ارائه‌دهندگان می‌توانند

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : اپ اینونتور, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 22:50

. نیروی کار معلم حرفه ای اپ اینونتور و پایدار

نیروی کار مهم ترین مؤلفه کیفیت در برنامه های دوران کودکی است. همه معلمان باید دانش اساسی در مورد رشد کودک داشته باشند و بتوانند فعالیت هایی را که باعث ارتقای یادگیری کودکان در سنین مختلف می شود، رهبری کنند. این نقش مهم مستلزم آن است که معلمان در آموزش اولیه دوران کودکی آموزش و پرورش رسمی داشته باشند

علاوه بر این، نیروی کار اولیه در دوران کودکی به پاداشی نیاز دارد که نشان دهنده اهمیت کار آنها و تخصص لازم برای آموزش کوچکترین فرزندان کشور باشد. ارائه غرامت و مزایای  اپ اینونتور حرفه ای، قابل مقایسه با مربیان مهدکودک، به استخدام و حفظ معلمان مؤثر و تحصیل کرده کمک می کند و یک محیط یادگیری سالم باثبات را برای کودکان ترویج می کند.

نیروی کار دوران کودکی نیاز به جبرانی دارد که نشان دهنده اهمیت کار آنها و تخصص لازم برای آموزش کوچکترین فرزندان کشور باشد.

علاوه بر این، برنامه‌ها باید در سطحی تشکیل شوند که نسبت‌های معلم به کودک را که برای سن کودکان و اندازه گروه مناسب باشد، مانند برنامه‌های مورد نیاز برای برنامه‌هایی که توسط انجمن ملی آموزش جوانان مورد نیاز است، فراهم شود. کودکان.44 نسبت معلم به کودک پایین معلمان را قادر می سازد تا بر نیازهای فردی کودکان تمرکز کنند و آنها را در تعاملات معنادار مشارکت دهند. برای پوشش استراحت، زمان برنامه اپ اینونتور ریزی و مرخصی با حقوق.

نیروی کار آموزش ابتدایی دوران کودکی باید تنوع رو به رشد جمعیت کودکان را نیز منعکس کند، و اطمینان حاصل کند که کودکان معلمانی دارند که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و الگوهایی دارند که منعکس کننده پیشینه خود هستند.

2. رهبری مؤثر

مدیران برنامه های دوران کودکی مسئولیت طیف وسیعی از وظایف را بر عهده دارند که به شایستگی های مختلف زیادی نیاز دارد. رهبران آموزشی از معلمان با برنامه ایرانیان سایبر ریزی درسی و اجرای برنامه درسی، استراتژی های مدیریت رفتار و توسعه حرفه ای حمایت می کنند.

دوم، برنامه ها نیاز به رهبرانی با مهارت های مدیریت  اپ اینونتور کسب و کار دارند. اکثر برنامه‌های دوران کودکی، مشاغل خصوصی هستند و مانند هر کسب‌وکار کوچک دیگری، ثبات بلندمدت آن‌ها به مدیریت کافی کسب‌وکار وابسته است. برنامه ها به سیاست های ثبت نامی، مالی و پرسنلی روشن نیاز دارند و به رهبرانی نیاز دارند که بتوانند این سیاست ها را به شیوه ای منصفانه و سازگار اجرا کنند.

در نهایت، مدیران برنامه باید در مدیریت سازمانی و ایجاد روابط ماهر باشند. علاوه بر تقویت روابط با خانواده ها و جامعه، رهبران نقش کلیدی در ایجاد فضای مثبت در داخل برنامه ایفا می کنند، که می تواند جابجایی معلمان را به حداقل برساند، کارایی برنامه را افزایش دهد و به معلمان اجازه دهد تا بر کودکان تمرکز کنند.

این نقش‌های اداری چندگانه باید به اندازه کافی پرسنل باشند، که در حالت ایده‌آل شامل بیش از یک نفر، با توجه به مجموعه مهارت‌های مختلف مورد نیاز است. 51 در برنامه‌های کوچک‌تر - با ظرفیت محدود برای به کارگیری چند مدیر - رهبران باید در نقش‌های مختلف خود از طریق دسترسی به کمک های فنی خارجی، منابع رهبری و توسعه حرفه ای هدفمند.

3. برنامه درسی متناسب  با سن

همه برنامه‌های دوران کودکی باید یک برنامه درسی مبتنی بر تحقیق را اتخاذ کنند که از نظر رشد، فرهنگی و زبانی برای همه کودکان مرتبط باشد. برنامه‌های درسی می‌توانند یک فلسفه راهنما برای فعالیت‌های برنامه، از جمله تعاملات معلمان و طراحی محیط فیزیکی داخل و خارج از خانه ارائه دهند. برنامه‌های درسی همچنین به معلمان کمک می‌کنند تا به طور مؤثری فعالیت‌های کلاس را ساختاردهی و ترتیب دهند،

 فعالیت‌های خاصی را برای ایجاد مهارت‌ها یا رسیدن اپ اینونتور به نقاط عطف توسعه هدف قرار دهند، و بر اساس یادگیری و تجربیات قبلی ایجاد کنند. برنامه های درسی سطوح مختلفی از انعطاف پذیری را برای معلمان فردی فراهم می کند. برخی از آنها مدل های بسیار ساختار یافته ای را برای معلمان ارائه می دهند تا آنها را اجرا کنند، در حالی که برخی دیگر اصول راهنما را ارائه می دهند و از معلمان انتظار دارند که بهترین راه برای اجرا را تعیین کنند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : اپ اینونتور, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 22:48

مهارت‌های برنامه‌نویسی سریع را می‌توان  بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در طیف وسیع‌تری از پلتفرم‌ها، از دستگاه‌های تلفن همراه گرفته تا دسک‌تاپ تا فضای ابری به کار برد. بهترین بخش در مورد Swift این است که روی یک قابلیت کشیدن و رها کردن ساده کار می کند، که استفاده از آن برای اهداف توسعه بسیار راحت است.

آیا برنامه نویسی سوئیفت آسان است؟

اگر می توانید مفاهیم اولیه زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید، یادگیری سوئیفت باید نسبتاً آسان باشد. بهترین بخش در مورد Swift این است که روی یک قابلیت بهترین آموزشگاه برنامه نویسی کشیدن و رها کردن ساده کار می کند، که استفاده از آن برای اهداف توسعه بسیار راحت است.

مزایا: منبع باز و یادگیری آسان، زبان سریع و تعاملی، بهترین برای توسعه برنامه ها در سیستم عامل های iOS، بر روی مفهوم کشیدن و رها کردن کار می کند.معایب: زبان هنوز کاملاً جوان است و استخر استعداد محدود است، سازگاری کم با ابزارهای شخص ثالث

لوا

لوا موفق می شود از بین جمعیت متمایز شود، اما هنوز نسبتاً ناشناخته است. این زبان بیش از دو دهه است که مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، به ندرت به عنوان یک زبان برنامه نویسی مستقل استفاده می شود. در عوض، توسعه دهندگان معمولاً از آن به عنوان یک زبان برنامه نویسی بهترین آموزشگاه برنامه نویسی تعبیه شده برای برنامه های فردی استفاده می کنند.

Lua عمدتاً در بازی‌های ویدیویی و موتورهای بازی ایرانیان سایبر استفاده می‌شود، اما به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی در بسیاری از برنامه‌های شبکه و سیستم نیز استفاده می‌شود.

اخیراً Lua محبوبیت زیادی به دست آورده است و توسط شرکت های معروفی مانند Shopify، Tokopedia، Roblox و بسیاری دیگر از آن استفاده می شود.

Lua برای چه مواردی استفاده می شود؟از آنجایی که تمرکز اصلی روی Lua برای اسکریپت است، به ندرت به عنوان یک زبان برنامه نویسی مستقل استفاده می شود. در عوض بهترین آموزشگاه برنامه نویسی ، از آن به عنوان یک زبان اسکریپت نویسی استفاده می شود که می تواند در سایر برنامه های نوشته شده در C و C++ ادغام شود (جاسازی شود).

مزایا: سریع در اجرا، بسیار قابل گسترش، آسان برای یادگیری، رایگان برای استفاده معایب: کتابخانه استاندارد کوچک و جامعه کاربر، عدم وجود قابلیت های داخلی

آلیس

Alice یک محیط برنامه نویسی مبتکرانه مبتنی بر بلوک است که ساخت انیمیشن، ساختن روایت های تعاملی یا برنامه ریزی بازی های ساده را به صورت سه بعدی آسان می کند. برخلاف بسیاری از برنامه‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر پازل، آلیس از طریق اکتشاف خلاق انگیزه یادگیری را ایجاد می‌کند.

آلیس برای آموزش مهارت های تفکر منطقی و محاسباتی، اصول اساسی برنامه نویسی و برای اولین بار قرار گرفتن در معرض برنامه نویسی شی گرا طراحی شده است. این بر روی یک رویکرد کشیدن و رها کردن کار می کند، که آن را به یک انتخاب عالی برای کودکان تبدیل می کند تا همزمان کدنویسی را یاد بگیرند و سرگرم شوند.

آیا برنامه نویسی آلیس برای بچه ها خوب است؟

Alice یک محیط برنامه نویسی مبتکرانه مبتنی بر بلوک است که ساخت انیمیشن، ساختن روایت های تعاملی یا برنامه ریزی بازی های ساده به صورت سه بعدی را برای آموزشگاه برنامه نویسی بچه ها آسان می کند.

مزایا: روی مفهوم کشیدن و رها کردن، برنامه نویسی شی گرا، ساده برای یادگیری کار می کند معایب: در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار عقب مانده و برای مبتدیان چالش برانگیز است

نتیجه

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : بهترین آموزشگاه برنامه نویسی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 20:41

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های بهترین آموزشگاه برنامه نویسی برنامه نویسی برای کودکان است. به طور گسترده ای برای توسعه برنامه های کاربردی در سیستم عامل های اندروید استفاده می شود. یادگیری جاوا آسان است، چه بچه ها در کدنویسی کاملاً جدید باشند و چه علاقه مند به یادگیری یک زبان جدید دیگر.

برای بچه هایی که عاشق Minecraft هستند، جاوا احتمالا بهترین زبان برای شروع است زیرا جاوا زبان Minecraft است. جاوا با دستور زبان انگلیسی خود به راحتی قابل درک و سریع است.

برنامه های ساخته شده با جاوا قوی تر هستند زیرا قابل اندازه گیری و مقیاس پذیر هستند. با این حال، جاوا در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی زمان بیشتری بهترین آموزشگاه برنامه نویسی برای تسلط بر آن نیاز دارد.

آیا جاوا برای کودکان و مبتدیان مناسب است؟

یادگیری جاوا آسان است، چه بچه ها در کدنویسی کاملاً جدید باشند و چه علاقه مند به یادگیری یک زبان جدید دیگر. جاوا را می توان از سطح مقدماتی با کلاس های جاوا که مخصوص بچه ها طراحی شده است آموزش داد.

مزایا: زبان بسیار سازگار، مناسب برای توسعه برنامه ها و بازی ها، محیط باطن عظیم، پشتیبانی از رابط گرافیکی معایب: چالش برانگیز برای مبتدیان، زمان بیشتری برای یادگیری نیاز دارد

یاقوت سرخ

روبی یک زبان برنامه نویسی پویا و بهترین آموزشگاه برنامه نویسی منبع باز با تمرکز بر سادگی و بهره وری است. یادگیری آن بسیار آسان است و کدنویسی را تا حد امکان ساده می کند. روبی بیشترین استفاده را برای ساخت برنامه های تحت وب دارد.

بهترین بخش در مورد این زبان برنامه نویسی این است ایرانیان سایبر که اکثر کدها به خودی خود توضیح داده می شوند. علاوه بر این، نحو آن بسیار سطح بالا و قابل درک است که تا آنجا که می توانید به کدنویسی به زبان انگلیسی نزدیک شوید.

زبان برنامه نویسی Ruby برای چه مواردی استفاده می شود؟

روبی بیشترین استفاده را برای ساخت برنامه های تحت وب دارد. با این حال، این یک زبان همه منظوره شبیه پایتون است. نحو روبی ساده، خوانا و شبیه به زبان انگلیسی است. در نتیجه، این یک زبان عالی برای مبتدیان است.مزایا: زبان شی گرا، آسان برای یادگیری، حساس به حروف بزرگ، زبان قوی معایب: انعطاف کمتر، پردازش کند

C++

C++ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره بهترین آموزشگاه برنامه نویسی است و به طور گسترده برای برنامه نویسی رقابتی استفاده می شود. این یکی از زبان های برنامه نویسی همیشه سبز است و میلیون ها توسعه دهنده نرم افزار آن را دوست دارند.

این بیشتر شبیه ریاضیات است و گاهی اوقات بسیاری از دانش آموزان به همین دلیل ایده یادگیری آن را کنار می گذارند. هنگامی که اصول C++ پاک می شود، یادگیری آن کمتر پیچیده می شود و درهای جدیدی را در برنامه نویسی باز می کند.

یادگیریg C++ درک عمیقی از برنامه نویسی ارائه می دهد که از طریق آن دانش آموزان می توانند چندین برنامه، نرم افزار سیستم و بازی ایجاد کنند.

مزایا: برای توسعه بازی های چند پلتفرمی، زبان برنامه نویسی همه منظوره، انتخاب عالی برای یادگیری بازی استفاده می شود. معایب: چالش برانگیز برای مبتدیان، فقط از برنامه های کاربردی پلت فرم خاص پشتیبانی می کند

بهترین دوره برنامه نویسی برای کودکان K12

سریع

Swift یک زبان راحت برای نوشتن نرم افزار است، آموزشگاه برنامه نویسی چه برای تلفن، دسکتاپ، سرور یا هر چیز دیگری که کد را اجرا می کند. این یک زبان برنامه نویسی ایمن، سریع و تعاملی است. برای دانش آموزان، یادگیری Swift مقدمه ای عالی برای مفاهیم برنامه نویسی مدرن و بهترین شیوه ها بوده است.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : بهترین آموزشگاه برنامه نویسی, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 20:39

کتاب‌های رسمی فناوری اطلاعات برای دانش‌آموزان آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ مدارس ابتدایی استفاده می‌شود. "مسابقات کدنویسی زیادی برای بچه هایی که از Scratch استفاده می کنند وجود دارد."

در واقع، نفوذ اسکرچ به سیستم مدارس دولتی همان چیزی است که در ابتدا مقامات چینی را نگران کرده بود. مقاله ای که در 11 اوت در مورد یک رسانه دولتی متمرکز بر جوانان منتشر شد، به شدت انتقاد کرد:

پلتفرم هایی مانند Scratch تعداد زیادی کاربر جوان چینی دارند. دقیقاً به همین دلیل است که پلت فرم باید خود انضباط را اعمال کند. اجازه دادن به جریان آزاد گفتمان آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ ضد چین و جدایی طلبانه باعث آسیب به احساسات مردم چین، عبور از خط قرمز چین و مسموم شدن نسل آینده چین خواهد شد.

عنوان مقاله نگرش پکن را نسبت به فناوری‌های وارداتی، از جمله فناوری‌هایی که منبع باز و آموزشی و بی‌ضرر هستند، نشان می‌دهد: چین باز «بیگانه‌هراسی» نیست، بلکه باید «سم‌زدایی» کند.

صرف‌نظر از محتوای «مشکل‌آمیز» تولید شده توسط کاربر در اسکرچ، چین احتمالاً فعالان فناوری بومی بیشتری را تشویق به رشد خواهد کرد، همانطور که در تلاشی گسترده برای بومی‌سازی نیمه‌رساناها و حتی میزبانی کد منبع انجام داده است.

خارج از کتاب های درسی، اسکرچ راه خود را به مراکز ایرانیان سایبر گران قیمت بعد از مدرسه در سراسر چین پیدا کرده بود. برخی از بنیانگذاران چینی در این صنعت آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ به TechCrunch گفتند که برخی از شرکت ها به طور عمومی کدهای منبع باز Scratch را به عنوان پایه و اساس خود نسبت می دهند، در حالی که برخی دیگر شبیه سازی هایی می سازند که ادعا می کنند ساخت داخل هستند.

Scratch مانند معیار نرم افزار برنامه نویسی کودکان است. یی ژانگ، بنیانگذار Tangiplay، یک استارت‌آپ مستقر در شنژن که به کودکان کدنویسی از طریق سخت‌افزار را آموزش می‌دهد، می‌گوید: اکثر والدین در مورد Scratch از برنامه‌های فوق برنامه یاد می‌گیرند، که تمایل دارند تمام ترافیک وب را به جای هدایت کاربران به Scratch برای خودشان نگه دارند.

علیرغم محبوبیت اسکرچ در چین، رقبای با آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ هر اندازه ای ظاهر شده اند. این شامل کد مائو پنج ساله است، یک استارت‌آپ شنژن که یک بازیگر اولیه و اصلی در این فضا است - و توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به خوبی تامین مالی می‌شود. این استارت‌آپ با زبان بچه گربه‌ای که آن را «محکم‌تر از اسکرچ» توصیف می‌کند، در 21 کشور، بیش از 30 میلیون کاربر و حدود 11000 مشتری سازمانی حضور دارد. شرکت های اینترنتی NetEase و Tencent نیز محصولات خود را برای کدنویسان جوان ارائه کرده اند.

ژو، که استارت آپ او نیز در شنژن مستقر است، گفت: "اگر این چیزی دائمی است و اگر مسابقات و مدارس جریان اصلی استفاده از آن را متوقف کنند، ما نیز استفاده از آن را متوقف خواهیم کرد." مائو و ماکبلاکScratch یک زبان برنامه نویسی اولیه است که از یک کدنویسی به سبک "ساختمان" برای ایجاد داستان های متحرک، بازی های تعاملی، شبیه سازی ها و آثار هنری زیبا استفاده می کند. در استفاده از اسکرچ، فراگیران با مفاهیم اولیه کدنویسی آشنا می شوند و مهارت های تفکر محاسباتی خود را توسعه می دهند و در عین حال ایده های خود را زنده می کنند. در این مجموعه، اصول اولیه اسکرچ معرفی می شود تا مهارت های اساسی مورد نیاز برای شروع ایجاد در اسکرچ در اختیار زبان آموزان قرار گیرد.

Scratch با سازماندهی انواع کدهایی که می توانید  آموزش ساخت بازی با اسکرچ از آنها در دسته بندی ها استفاده کنید، کار را برای زبان آموزانی که تازه شروع کرده اند آسان می کند. بلوک‌های کد بر اساس دسته‌های زیر گروه‌بندی می‌شوند: حرکت، ظاهر، صدا، رویدادها، کنترل‌ها، سنجش، 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 220 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 22:27

چالش برنامه نویس پیشرفته شماره 1: یک اسپرایت آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ جدید بسازید و از ابزار رنگ برای ساختن یک ماز ​​استفاده کنید. اگر گربه دیواره های پیچ و خم را لمس کرد، آن را به حالت اول بازگردانید. (اگر گربه برای پیچ و خم خیلی بزرگ است، از بلوک "اندازه به __" استفاده کنید تا آن را کوچکتر کنید.)

چالش برنامه نویس پیشرفته شماره 2: یک خط هدف/پایان را در پیچ و خم خود اضافه کنید. از آنجا، یا سطح جدیدی برای بازی خود بسازید، یا کاری کنید که شخصیت خود هر کاری که می خواهید به عنوان یک رقص پیروزی کوچک انجام دهد. اشتیاق چین به آموزش کدنویسی به کودکان با موانع جدیدی روبرو شده است زیرا سازمان‌ها و دانش‌آموزان یک ابزار ضروری را از دست می‌دهند: زبان برنامه‌نویسی Scratch که آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ توسط گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT توسعه یافته است.

کاربران اینترنت مستقر در چین دیگر نمی توانند به وب سایت Scratch دسترسی داشته باشند. Greatfire.org، سازمانی که بر سانسور اینترنت در چین نظارت می کند، نشان می دهد که این وب سایت در اوایل 20 اوت 100٪ مسدود شده است، در حالی که یک کاربر Scratch این ممنوعیت را در 14 آگوست علامت گذاری کرده است.

نزدیک به 60 میلیون کودک در سراسر جهان از زبان ایرانیان سایبر برنامه نویسی بصری اسکرچ برای ساخت بازی ها، انیمیشن ها، داستان ها و موارد مشابه استفاده کرده اند. این آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ شامل دانش‌آموزان در چین می‌شود، زیرا این کشور تلاش می‌کند تا 200 میلیون کودک خود را به استعدادهای فناوری در سطح جهانی تبدیل کند.

در آخرین شمارش، 5.65٪ یا 3 میلیون از کاربران ثبت نام شده Scratch در چین مستقر هستند، اگرچه دامنه دسترسی آن بیشتر از رقمی است که نشان می دهد زیرا بسیاری از توسعه دهندگان چینی مشتقاتی را بر اساس Scratch، یک نرم افزار منبع باز، ساخته اند.

یک خبرگزاری دولتی در 21 آگوست گزارش داد، پروژه‌های روی اسکرچ حاوی «محتوای تحقیرآمیز، جعلی و افتراآمیز زیادی در مورد چین» است، از جمله قرار دادن هنگ آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ کنگ، ماکائو و تایوان در فهرست کشویی «کشورها».

این مقاله اضافه می‌کند که «هر سرویسی که اطلاعات را در چین توزیع می‌کند» باید با مقررات محلی مطابقت داشته باشد و وب‌سایت و انجمن کاربران Scratch در این کشور بسته شده است.

ویرایشگر Scratch که مدعی کدنویس ها در همه کشورهای جهان است و به بیش از 50 زبان در دسترس است، قابل دانلود و استفاده آفلاین است. این بدان معناست که کاربران چینی که این نرم‌افزار را نصب کرده‌اند می‌توانند در حال حاضر به استفاده از آن ادامه دهند. مشخص نیست که آیا این محدودیت شامل به‌روزرسانی‌های نسخه آتی نرم‌افزار می‌شود یا خیر.

نمی توان فوراً برای اظهار نظر با تیم اسکرچ تماس گرفت. ممنوعیت آن در چین، اگر ثابت شود دائمی است، احتمالاً حمایت از جایگزین های داخلی را افزایش می دهد.

اسکرچ به طور گسترده در چین توسط کاربران آموزش ساخت بازی با اسکرچ دانشجو استفاده می شود. آنکی ژو، مدیر اجرایی Dream Codes True مستقر در شنژن، یک استارت‌آپ کدنویسی که کودکان دبستانی و متوسطه را هدف قرار می‌دهد، گفت: در داخل مدارس، از آن در بسیاری از 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 181 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 22:24

جاوا چیست؟
جاوا یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، برنامه نویسی جاوا چیست مبتنی بر کلاس و شی گرا است که برای داشتن وابستگی های پیاده سازی کمتر طراحی شده است. این یک پلت فرم محاسباتی برای توسعه برنامه است. بنابراین جاوا سریع، امن و قابل اعتماد است. به طور گسترده ای برای توسعه برنامه های جاوا در لپ تاپ ها، مراکز داده، برنامه نویسی جاوا چیست کنسول های بازی، ابررایانه های علمی، تلفن های همراه و غیره استفاده می شود.

پلتفرم جاوا چیست؟
Java Platform مجموعه ای از برنامه هایی است که به برنامه نویسان کمک می کند تا برنامه های برنامه نویسی جاوا را به طور موثر توسعه دهند و اجرا کنند. برنامه نویسی جاوا چیست این شامل یک موتور اجرایی، یک کامپایلر و مجموعه ای از کتابخانه ها در آن است. مجموعه ای از نرم افزارها و مشخصات کامپیوتری است. جیمز گاسلینگ پلتفرم جاوا را در Sun Microsystems توسعه داد و شرکت Oracle بعداً آن را خریداری کرد.

اجزای زبان برنامه نویسی جاوا
یک برنامه نویس جاوا برنامه ای را به زبانی که توسط انسان قابل خواندن است به نام کد منبع می نویسد. بنابراین، CPU یا تراشه ها هرگز کد منبع نوشته شده در هیچ زبان برنامه نویسی برنامه نویسی جاوا چیست را درک نمی کنند.

این کامپیوترها یا تراشه ها فقط یک چیز را درک می کنند که به آن زبان ماشین یا کد می گویند. این کدهای ماشین در سطح CPU اجرا می شوند. بنابراین، کدهای ماشین متفاوتی برای مدل های دیگر CPU خواهد بود.

با این حال، باید نگران کد ماشین باشید، زیرا برنامه نویسی ایرانیان سایبر همه چیز در مورد کد منبع است. ماشین این کد منبع را می‌فهمد و آن‌ها را به کد قابل فهم ماشینی، که یک کد اجرایی است، ترجمه می‌کند.

همه این عملکردها در داخل 3 مؤلفه پلتفرم جاوا زیر رخ می دهند:

کیت توسعه جاوا (JDK)
JDK یک محیط توسعه نرم افزار است که برای ساخت اپلت ها و برنامه های جاوا استفاده می شود. فرم کامل JDK کیت توسعه جاوا است. توسعه دهندگان جاوا می توانند برنامه نویسی جاوا چیست از آن در Windows، macOS، Solaris و Linux استفاده کنند. JDK به آنها در کدنویسی و اجرای برنامه های جاوا کمک می کند. امکان نصب بیش از یک نسخه JDK روی یک کامپیوتر وجود دارد.

چرا از JDK استفاده کنیم؟
در اینجا دلایل اصلی استفاده از JDK وجود دارد:

JDK شامل ابزارهای مورد نیاز برای نوشتن برنامه های جاوا و JRE برای اجرای آنها است.
این شامل یک کامپایلر، راه‌انداز برنامه جاوا، Appletviewer و غیره است.
کامپایلر کد نوشته شده در جاوا را به کد بایت تبدیل می کند.
راه‌انداز برنامه جاوا یک JRE را باز می‌کند، کلاس لازم را بارگیری می‌کند و روش اصلی آن را اجرا می‌کند.
ماشین مجازی جاوا (JVM):
ماشین مجازی جاوا (JVM) موتوری است که یک محیط زمان اجرا برای هدایت کد جاوا یا برنامه های کاربردی فراهم می کند. بایت کد جاوا را به زبان ماشین تبدیل می کند. JVM بخشی از Java Run Environment (JRE) است. برنامه نویسی جاوا چیست در سایر زبان های برنامه نویسی، کامپایلر کد ماشینی را برای یک سیستم خاص تولید می کند. با این حال، کامپایلر جاوا کدی را برای یک ماشین مجازی به نام ماشین مجازی جاوا تولید می کند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی جاوا چیست, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 163 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 12:24

برنامه نویسی جاوا در ویکی بوک
جاوا یک زبان برنامه نویسی سطح بالا، برنامه نویسی جاوا چیست مبتنی بر کلاس و شی گرا است که به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان وابستگی های پیاده سازی کمتری داشته باشد. این یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است برنامه نویسی جاوا چیست که به برنامه نویسان اجازه می دهد یک بار بنویسند، در هر کجا اجرا شوند (WORA)، [17] به این معنی که کد جاوا کامپایل شده می تواند برنامه نویسی جاوا چیست بر روی تمام پلتفرم هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند بدون نیاز به کامپایل مجدد اجرا شود.[18] برنامه های جاوا معمولاً به بایت کدی کامپایل می شوند که می تواند بر روی هر ماشین مجازی جاوا (JVM) بدون توجه به معماری رایانه زیرین اجرا شود. سینتکس جاوا شبیه به C و C++ است، اما امکانات سطح پایین کمتری نسبت به هر یک از آنها دارد. زمان اجرا جاوا قابلیت های پویا (مانند بازتاب و اصلاح کد زمان اجرا) را فراهم می کند که معمولاً در زبان های کامپایل شده سنتی موجود نیستند. از سال 2019، جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی مورد استفاده طبق GitHub بود، [19][20] به ویژه برای برنامه های وب سرویس گیرنده-سرور، با 9 میلیون توسعه دهنده گزارش شده است.[21]

جاوا در اصل توسط جیمز گاسلینگ در Sun Microsystems توسعه داده شد. در می 1995 به عنوان یک جزء ایرانیان سایبر اصلی از پلتفرم جاوا Sun Microsystems منتشر شد. برنامه نویسی جاوا چیست کامپایلرهای جاوا، ماشین های مجازی و کتابخانه های کلاس اصلی و مرجع پیاده سازی شده توسط Sun تحت مجوزهای اختصاصی منتشر شدند. از ماه مه 2007، مطابق با مشخصات فرآیند جامعه جاوا، سان بیشتر فناوری های جاوا خود را تحت مجوز GPL-2.0-فقط مجوز مجدد داده بود. Oracle ماشین مجازی جاوا HotSpot خود را ارائه می دهد، با این حال پیاده سازی مرجع رسمی OpenJDK JVM است که نرم افزار منبع باز رایگان است برنامه نویسی جاوا چیست و توسط اکثر توسعه دهندگان استفاده می شود و JVM پیش فرض برای تقریبا تمام توزیع های لینوکس است.

از مارس 2022، جاوا 18 آخرین نسخه است، در حالی که جاوا 17، 11 و 8 نسخه های فعلی پشتیبانی طولانی مدت (LTS) هستند. اوراکل آخرین به‌روزرسانی عمومی بدون هزینه را برای نسخه قدیمی Java 8 LTS در ژانویه 2019 برای استفاده تجاری منتشر کرد، اگرچه در غیر این صورت همچنان جاوا 8 را با به‌روزرسانی‌های عمومی برای استفاده شخصی به طور نامحدود پشتیبانی می‌کند. برنامه نویسی جاوا چیست سایر فروشندگان شروع به ارائه ساخت‌های بدون هزینه OpenJDK 18 و 8، 11 و 17 کرده‌اند که همچنان امنیت و ارتقاءهای دیگر را دریافت می‌کنند.

Oracle (و دیگران) به دلیل مشکلات امنیتی حل نشده در نسخه های قدیمی تر، به شدت توصیه می کنند که نسخه های منسوخ و پشتیبانی نشده جاوا را حذف نصب کنید.[22] اوراکل به برنامه نویسی جاوا چیست کاربران خود توصیه می کند که فوراً به یک نسخه پشتیبانی شده مانند یکی از نسخه های LTS (8، 11، 17) منتقل شوند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی جاوا چیست, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 156 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 12:20